07-12-2013, 01:15 PM
Prisen er på certifikatet er uartig og Omega burde skamme sig. Enten laver man certifikatet og leverer det med uret i prisen eller også laver man ikke certifikat. Alt andet er luset. Det virker som om man ikke har et komplet sæt med mindre man vil give en fuldstændig ublu pris for et stykke plastik. Man kunne næsten blive så sur at man tænker, så er der sgu da andre mærker som leveret det fulde sæt uden finurligheder.
Nå, men tillykke med endnu et PO. Jeg har aldrig haft et, men har da været tæt på at købe et et par gange. Det er altid i foråret eller forsommeren det rykker i mig for at få et ur med lidt kulør på. Her er PO med orange krans bestemt et super valg. Måske lykkes det en dag. Dog tror jeg at størrelsen - selv i 42 mm vil gøre at det aldrig vil blive er dagligur for mig.
Vh baun
Nå, men tillykke med endnu et PO. Jeg har aldrig haft et, men har da været tæt på at købe et et par gange. Det er altid i foråret eller forsommeren det rykker i mig for at få et ur med lidt kulør på. Her er PO med orange krans bestemt et super valg. Måske lykkes det en dag. Dog tror jeg at størrelsen - selv i 42 mm vil gøre at det aldrig vil blive er dagligur for mig.
Vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)