06-12-2013, 02:18 PM
gmt-geek Skrev:Jeg forstår godt fascinationen af ure med komplikationer - dog er jeg selv mere til det simple look og det ændrer sig nok(heldigvis) aldrig!![]()
Jeg har en del håndfulde ure men den vildeste komplikation jeg er ude i er power reserve så det må siges at være begrænset på den front!![]()
Jeg skal ikke ind og prøve noget 5711 - hverken stål eller hvidguld - jeg er dårlig til at prøve og så ikke handle....![]()
Som skrevet så har jeg rodet mig ud i 2 gyldne klokker indenfor den seneste måned så det må vist være rigeligt for nu!
Dog havde jeg hvis det skulle være overvejet at bytte mig til en stor del af værdien - men hvad jeg lige skulle slippe ved jeg ikke dog...
Jeg må ærligt erkende, at jeg også nyder et ur - som er helt 'plain and simple', f.eks. PP ref. 5123R-001 eller 3738/100J-012.
Den 'simple' Nautilus produceres ikke længere i ædelmetal, hvilket er en anelse trist IMHO. Jeg har prøvet ref. 5713/1G-010 og det var bestemt en fornøjelse, selvom diamanterne ikke står godt til min stil.
Jeg venter allerede spændt på at se dit 'custom made' ur fra Dornblüth.
Det er en særlig følelse (positivt ment), at modtage noget som er lavet efter ens ønsker.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)