06-12-2013, 01:49 PM
Faurschou Skrev:gmt-geek Skrev:Jeg takker!
Jeg så lige at urvaerket.dk mener at den vejledende pris er 151k - de har nok ikke styr på den del....![]()
Og ca. 5k for service af 5711 må vel siges at være ret fair - så der er jeg helt enig!!
Nå godt at jeg har brugt ur budgettet for det næste stykke tid ellers kunne jeg godt være fristet hvis det nu skulle være PP!
Urvaerkets prisliste er ikke helt opdateret.
Ole Mathiesen har af og til en ref. 5711/1A-011 liggende i deres vindue, men jeg har endnu til gode at se en 5711/1A-010 hos dem. Hvelplund har derimod de mere komplicerede modeller liggende, f.eks. ref. 5712, 5726 og 5980.
Jeg krydser fingre for at PP en dag vil lancere en Nautilus med evighedskalender. Nej, hvor kunne det være smukt.
Jeg forstår godt fascinationen af ure med komplikationer - dog er jeg selv mere til det simple look og det ændrer sig nok(heldigvis) aldrig!
Jeg har en del håndfulde ure men den vildeste komplikation jeg er ude i er power reserve så det må siges at være begrænset på den front!
Jeg skal ikke ind og prøve noget 5711 - hverken stål eller hvidguld - jeg er dårlig til at prøve og så ikke handle....
Som skrevet så har jeg rodet mig ud i 2 gyldne klokker indenfor den seneste måned så det må vist være rigeligt for nu!
Dog havde jeg hvis det skulle være overvejet at bytte mig til en stor del af værdien - men hvad jeg lige skulle slippe ved jeg ikke dog....
vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)