Linde Werdelin - SpidoSpeed Black DLC
Citat:af henriksen41 » 30/11/2013 19:1

Jeg har også et IWC Doppelchronograph i keramik. Uret er umuligt at ridse. Den sorte keramikkassen har dog andre udfordringer, man skal helt sikkert ikke tabe uret på et flisegulv (det skal man naturligvis ikke med nogle ure). Der ligger nogle grimme billeder på nettet med keramikkasser, der er splintret.

Der ligger et par enkelte billeder på nettet af flækkede keramikkasser, men det er de samme billedserier der går igen på de forskellige fora, så mit indtryk er klart at det er en storm i et glas vand. Klart man skal ikke kaste sit kermiske ur på gulvet, men det skal man ikke med noget ur...

Hvis man vil ha noget som er ridsefast så er der kun én vej og det er keramik. Jeg ville personligt rigtig gerne ha fingre i et keramisk ur og arbejder også på det.

mht LW's DLC belægning så har jeg altså læst et sted at Morten Linde har udtalt at de godt kan "strippe" deres ure for DLC og pålægge en ny hvis det skulle være nødvendigt. Jeg havde på et tidspunkt en 3-timer som jeg overvejde at få DLC belagt og havde også fat i Morten Linde og han mente godt at det kunne lade sig gøre...
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Linde Werdelin - SpidoSpeed Black DLC - af MortenKN - 30-11-2013, 09:42 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)