17-11-2013, 04:56 PM
Jeg tænkte godt over stifterne, men jeg tror det er stifterne der er forkerte. Kassen er poleret men ikke så voldsomt at et par originale stifter ville stikke sådan igennem. Så ville hornene have været meget smallere. Jeg er enig med Klaus i at man skal se uret irl for at fange evt. misoverensstemmelser som nyere visere, lænkens stand, bagkassen osv. Et kæmpe minus ved BR er at deres billedemateriale er så piv hamrende elendigt med de billeder, så man kun kan vurdere meget begrænset. Det holder bare ikke, men det er jo også tilfældet med alle andre store auktionshuse. Latterligt man ikke har fuldt med tiden her med mange flere billeder fra alle vinkler.
Det 1665 er jeg også lidt mistænksom på. Certifikatet må være et re-make, da de altid kommer med punched papers i det ref. fra det tidspunkt. Og hvorfor er serie nr ikke skrevet på? Kan det være Klarlund der har forlagt det under et service efterfølgende, og så har måttet lave sådan et certifikat? Det er set før. Men ok... prisen er så også sat lidt lavere og de 80 k for et Rail dial som dette er en ok pris. Men ryger der salær oven i så det koster 100 k mener jeg nok det er lige dyrt nok.
/Mads
Det 1665 er jeg også lidt mistænksom på. Certifikatet må være et re-make, da de altid kommer med punched papers i det ref. fra det tidspunkt. Og hvorfor er serie nr ikke skrevet på? Kan det være Klarlund der har forlagt det under et service efterfølgende, og så har måttet lave sådan et certifikat? Det er set før. Men ok... prisen er så også sat lidt lavere og de 80 k for et Rail dial som dette er en ok pris. Men ryger der salær oven i så det koster 100 k mener jeg nok det er lige dyrt nok.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)