10-11-2013, 09:22 AM
Jeg kan ikke løbe i dem, men har haft betændte achillessener nogle år, og hælkappen når ikke op til achillessenen, så de er rigtig gode bare at gå i for mig, grimme eller ikke grimme ;)
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)