06-11-2013, 11:36 PM
Ralle Skrev:Ja, min minutviser står heller ikke knivskarpt, så det er ikke kun hos dig, at "den er gal"Rart at vide man ikke er den eneste der gerne så alting fungere perfekt;-)![]()
Jeg har selv utroligt svært ved at forlige mig med at ting generelt ikke er perfekte, men jeg lever med det så godt jeg kan, for "en perfekt verden" kommer vi aldrig nogensinde til at leve i, så det kan ikke betale sig at lade sig irritere.
Selvom sådan her et Seiko er et super dejligt ur, er og bliver det et billigt ur, hvor der slet ikke er kræset for detaljerne og den sidste finish på samme måde som på et dyrere ur. Dog kan der jo SAGTENS være fejl og mangler på et ur til mange, mange tusinde kroner, men det er jo igen fordi verden ikke er perfekt.
For eksempel hopper og danser dagen og datoen i feltet på skiven, hvilket jo egentligt ikke er særligt flot, men fordi det er det billige ur, som det nu engang er, så lever jeg fint med det, når alt andet fungerer upåklageligt.
PS: Datoen på mit SKX er allerede ved at skifte til den 7., og klokken er altså kun lige passeret 22
Sendt fra min HTC One

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)