Jeres holdning til kopiure osv + fordomme?
Jens Skrev:
baun Skrev:Hvis det bliver lettere at blive underleverandør for store virksomheder hvor folk med samme indstilling til "fine originale rekvisitter" som der gives udtryk for her på siden træffer beslutningerne - er det måske godt givet ud at købe et PP eller AP til 100-200 K.

Det handler ikke om "fine" (læs: meget kostbare og eksklusive) men om ægte varer eller rekvisitter, som de her kaldes. Underleverandøren med et vaskeægte Casio til 199,- tror jeg har en fin chance for komme ind i varmen.

mvh Jens

Nu er de fleste kopiure jo kopier af dyre ure.

Og jeg mener skam helt seriøst at det betyder noget hvilke signaler man sender når man gerne vil være underleverandør. Det er formentlig af stor betydning at gøre et godt førstehåndsindtryk. Og jeg tror de fleste hellere vil handle med en pæn vesoigneret mand med smagfuld påklædning og et dyrt ur på armen. Uanset om man kender noget til ure vil et veldesignet kvalitetsur bidrage til et godt helhedsindtryk.

Det er naturligvis afhængig af hvordan beslutningstagerne tænker, men generelt tror jeg at man gør et bedre (mere solidt) indtryk med et Rolex date just på armen end et Casio, hvis man er en almindelig velklædt mand på 50. En man gerne vil handle med. En man kan have tillid til. Men som sagt kan man også være for extravagant klædt og signalere "smart ash" og det sælger nok ikke.

Det er naturligvis altid bedre med et originalt Casio end et fake Rolex.... Men der er formentlig mindre en en ud af 1000 der kan spotte et fake Rolex på armen af en direktør. Icon_scared

Vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 06:52 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 09:46 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 03-11-2013, 10:12 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Black Seal - 03-11-2013, 10:13 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af klokur - 04-11-2013, 01:09 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af baun - 04-11-2013, 08:11 PM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af Bjørn H. - 05-11-2013, 09:49 AM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 07-07-2014, 11:16 AM
Re: Jeres holdning til kopiure osv + fordomme? - af MortenKN - 07-07-2014, 06:29 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)