03-11-2013, 05:11 PM
Hvad er jeres holdning til kopiure? Jeg kunne aldrig finde på at gå med et kopiur selv. Men, hvad er jeres holdning til det, hvis vi nu antager at uret er rigtig flot, ser godt ud osv, hvordan har i det så med at det er en kopi og ser i "ned" på folk der går med disse ure, synes i det er nedern, synes i det er klamt at folk støtter op om kopiure ved at betale penge for dem? Altså kvaliteten er selvfølgelig højere på "den ægte vare" men det er de folk der bærer disse kopiure jo ligeglade med.
Eksempelvis i træningsverdenen som jeg selv befinder mig inden for, der "ser man ned" på folk der ikke træner ben, det lyder selvfølgelig groft/hårdt, men sådan er det - folk hader når folk KUN konsekvent træner bryst og biceps for at få sig et slag ..... og for at se godt ud på dansegulvet - altså folk hader generelt de såkaldte "diskopumpere". Men hersker det samme herinde for urverdenen? Jeg tænker at i generelt acceptere folk for deres valg af ur, men har i INTET imod folk der går med kopiure, folk der bærer uret på højre arm, folk der kun går med et dyrt ur for at flashe hvor mange penge de har (det gør i måske selv hehe
) eller folk der går i træningstøj med et dyrt ur. Hersker de her ting slet ikke inden for urverdenen og synes i KUN det handler om at man selv er glad for uret og så er det ligegyldigt om det er en kopi?
Eksempelvis i træningsverdenen som jeg selv befinder mig inden for, der "ser man ned" på folk der ikke træner ben, det lyder selvfølgelig groft/hårdt, men sådan er det - folk hader når folk KUN konsekvent træner bryst og biceps for at få sig et slag ..... og for at se godt ud på dansegulvet - altså folk hader generelt de såkaldte "diskopumpere". Men hersker det samme herinde for urverdenen? Jeg tænker at i generelt acceptere folk for deres valg af ur, men har i INTET imod folk der går med kopiure, folk der bærer uret på højre arm, folk der kun går med et dyrt ur for at flashe hvor mange penge de har (det gør i måske selv hehe

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)