02-11-2013, 10:38 PM
En til to gange om året arrangerer en af folkene bag JLC forumet på Timezone.com en 'Watch Walk'. Ideen er at ca. 15 ur-nørder mødes og besøger et antal af de forskellige sindssyge flagship stores, der ligger her på Manhattan.
I år var der besøg hos Audemars Piquet, IWC, Girard-Perregaux, F.P. Journe og til sidst en kig ind i en multi-brand forhandler, der hedder Wempe, der ligger på 5th Avenue.
Jeg fik taget en del billeder, men må konstatere at jeg måske skulle have øvet mig først. Jeg beklager derfor kvaliteten - men kvantiteten er der ikke noget galt med
AP
- Super modtagelse med fantastisk morgenmad, kaffe mv. De havde skaffet en mængde specialmodeller til butikken i dagens anledning, inkl. den seneste Royal Oak variant, LeBron James. Jeg kender ikke alle variationerne, så billederne må tale for sig selv. Min favorit er klart 15202, som de havde i en Boutique edition.
Stemningsbillede fra butikken

Lidt blandede Royal Oak

LeBron James...suk...

Nogle specielle modeller

AP Chronap - sindssygt flot ur!

Lidt til kvinden i dit liv...

Mit favorit ur - 15202

En af deltagernes ur...ja, det er en De Bethune fra ca. 2005-2006...

IWC
Stemningsbilleder - suveræn Flagship store på Madison Avenue

Lidt pilot

En af deltagernes ur - BP Perpetual...nydeligt

Ingenieur

Portuguese, Portofino mv.

Grand Complication...very nice!!

Girard-Perregaux
Lidt stemning fra den meget lille butik på Madison Avenue, hvor der blev serveret Mimosas (champagne og appelsin juice) og lækre søde ting...

Special forestilling . Prototype på GP's nye Constant Force Escapement, et helt nyt ur med banebrydende teknologi

Lidt blandet GP

F.P Journe - et mærke der ikke var helt på radaren for mig, men DAMN, det kom det. De laver ca. 800 ure om året - det her er high-end stuff...
Et stemningsbillede fra bagsiden af butikken ud mod Madison Avenue

Lidt blandet guf

Wempe - en stor multibrand forhandler på 5th Avenue
Det eneste billede herfra er selvfølgelgi JLC...de havde det RØDE Reverso liggende. Ikke noget man ser hver dag...

Det var alt fra en fed dag med urnørderi i New York. Endnu en gang skal jeg beklage billedkvaliteten, men jeg håber I fik noget ud af det alligevel. Nu skal jeg læse urkataloger...
Mange hilsener,
Claus
I år var der besøg hos Audemars Piquet, IWC, Girard-Perregaux, F.P. Journe og til sidst en kig ind i en multi-brand forhandler, der hedder Wempe, der ligger på 5th Avenue.
Jeg fik taget en del billeder, men må konstatere at jeg måske skulle have øvet mig først. Jeg beklager derfor kvaliteten - men kvantiteten er der ikke noget galt med
AP
- Super modtagelse med fantastisk morgenmad, kaffe mv. De havde skaffet en mængde specialmodeller til butikken i dagens anledning, inkl. den seneste Royal Oak variant, LeBron James. Jeg kender ikke alle variationerne, så billederne må tale for sig selv. Min favorit er klart 15202, som de havde i en Boutique edition.
Stemningsbillede fra butikken

Lidt blandede Royal Oak

LeBron James...suk...

Nogle specielle modeller

AP Chronap - sindssygt flot ur!

Lidt til kvinden i dit liv...

Mit favorit ur - 15202

En af deltagernes ur...ja, det er en De Bethune fra ca. 2005-2006...

IWC
Stemningsbilleder - suveræn Flagship store på Madison Avenue

Lidt pilot

En af deltagernes ur - BP Perpetual...nydeligt

Ingenieur

Portuguese, Portofino mv.

Grand Complication...very nice!!

Girard-Perregaux
Lidt stemning fra den meget lille butik på Madison Avenue, hvor der blev serveret Mimosas (champagne og appelsin juice) og lækre søde ting...

Special forestilling . Prototype på GP's nye Constant Force Escapement, et helt nyt ur med banebrydende teknologi

Lidt blandet GP

F.P Journe - et mærke der ikke var helt på radaren for mig, men DAMN, det kom det. De laver ca. 800 ure om året - det her er high-end stuff...
Et stemningsbillede fra bagsiden af butikken ud mod Madison Avenue

Lidt blandet guf

Wempe - en stor multibrand forhandler på 5th Avenue
Det eneste billede herfra er selvfølgelgi JLC...de havde det RØDE Reverso liggende. Ikke noget man ser hver dag...

Det var alt fra en fed dag med urnørderi i New York. Endnu en gang skal jeg beklage billedkvaliteten, men jeg håber I fik noget ud af det alligevel. Nu skal jeg læse urkataloger...
Mange hilsener,
Claus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)