Nyt ur, men hvilket ? Omega Seamaster / Breitling Navitimer
Personligt ville jeg gå efter Omega da Breitlings aftersale service stinker, hvor det skal sendes til Sverige. Den er urimelig dyr, hvor de skifter div. dele og servicerer på noget der ikke nødvendigvis trænger og sender regningen videre til dig, så snart garantien udløber. Desuden er de langsomme. Jeg har netop smidt 6.300 kr. på et alm. service på et Bentley Chrono og det tog 13 uger. Dog uheldig at ramme en værkstedsferie, men det er jeg sgu kold overfor og ikke en undskyldning, og syntes det er latterligt langsomt Icon_e_surprised Her er der andre boller på suppen hos Omega, hvor AD'erne kan servicere/reparere og har adgang til stumper. Det er både hurtigere og langt billigere. Tilsvarende ville koste ca. 3.000 kr. og tage max 2-3 uger.

Mht. kvaliteten er jeg enig i at Breitling fra før ca. år 1999/2000 er noget skrammel, med mindre du finder noget vintage Navitimer fra før midt 70'erne. MEn perioden start 1980'erne - slut 90'erne er ikke noget at råbe hurra for Icon_mad De er heldigvis kommet efter det siden, og alle COSC modeller har en fin finish.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt ur, men hvilket ? Omega Seamaster / Breitling Naviti - af TimeToWatch.dk - 02-11-2013, 04:56 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)