22-10-2013, 09:22 PM
Man kan jo vælge at opholde sig ved de elementer, som man ønsker, hos forskellige modeller hos Seiko - det være sig negativt eller positivt. Hvis vi tager denne Sportura, så kunne man jo vende tingene rundt og hævde, at blot det at lænken er en MM300 lænke, gør hele købet værd
Hertil kommer så alle de øvrige små (og mange) gode ting ved selve uret. Et glas kan jo altid være halvt fuldt eller halvt tomt
Når det er sagt, skal man også medtage urets pris i bedømmelsen. Jeg har haft langt dyrere ure, hvor den generelle finish var væsentligt ringere, og især omkring lynetter, lume og kasse finish gør Seiko det super godt sammenlignet med andre i samme pris segment.
Men JA, jeg så også gerne disse små "svipsere" helt fjernet fra producentens udbudte ure
Når det er sagt, skal man også medtage urets pris i bedømmelsen. Jeg har haft langt dyrere ure, hvor den generelle finish var væsentligt ringere, og især omkring lynetter, lume og kasse finish gør Seiko det super godt sammenlignet med andre i samme pris segment.
Men JA, jeg så også gerne disse små "svipsere" helt fjernet fra producentens udbudte ure
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)