19-10-2013, 07:57 PM
Jeg tror på at det spørgsmål ikke kan besvares så firkantet,
Der er mange andre ting der spiller ind tror jeg.
Jeg er altid blevet fortalt at risikoen for at vi fik indbrud var meget lille,
På grund af "adgangen" til vores ejendom alligevel blev vi som mange mange andre ramt.
Udfør de tiltag der gør dig og din familie trygge og så ellers ikke lad det styre ens liv,
Det er mit bedste råd til alle jeg snakke med om emnet.
Jeg kender også flere som har alarm personlig giver jeg ikke meget for den,
Selvfølgelig lidt afhængning af hvor udbygget den er, men er man tryg med det tiltag er den jo alle pengene værd,
For lige netop dem som har betalt for den...
Det du taler om der kim kommer meget an på hvilke slags indbruds tyve der er tale om,
Dem som direkte tømmer huset (de har grej med til Flytte større sager) eller dem som "bare" løber huset igennem.
En af betjentene der kom ud til os fortalte mig at et gennemsnitlig indbrud tager UNDER 5 min,
Der hjælper meget få alarmer efter min overbevisning.
Der er mange andre ting der spiller ind tror jeg.
Jeg er altid blevet fortalt at risikoen for at vi fik indbrud var meget lille,
På grund af "adgangen" til vores ejendom alligevel blev vi som mange mange andre ramt.
Udfør de tiltag der gør dig og din familie trygge og så ellers ikke lad det styre ens liv,
Det er mit bedste råd til alle jeg snakke med om emnet.
Jeg kender også flere som har alarm personlig giver jeg ikke meget for den,
Selvfølgelig lidt afhængning af hvor udbygget den er, men er man tryg med det tiltag er den jo alle pengene værd,
For lige netop dem som har betalt for den...
Det du taler om der kim kommer meget an på hvilke slags indbruds tyve der er tale om,
Dem som direkte tømmer huset (de har grej med til Flytte større sager) eller dem som "bare" løber huset igennem.
En af betjentene der kom ud til os fortalte mig at et gennemsnitlig indbrud tager UNDER 5 min,
Der hjælper meget få alarmer efter min overbevisning.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)