08-10-2013, 11:45 PM
baun Skrev:En lidt "øv" kommentar fra dig Baun til Mads, synes jeg. Jeg opfatter bestemt ikke Mads som værende ursnob! Eller mener du det "kærligt", ironisk og lidt humoristisk Baun? Jeg bliver i tvivl, når jeg læser dit indlæg igen her onsdag morgen. De bedste velmenende hilsner fra Lars.TimeToWatch.dk Skrev:men de kriterier jeg prioriterer højt findes desværre ikke til spot-priser.
/Mads
Hvis man kalder ure til 10 - 25 K for ure til spot-priser tror jeg man sel er ude om at blive opfattet som ur-snob.
Velvidende at et ur som normalt handles til 100 K naturligvis handles til spot-pris hvis det handles til 25 K. Problemet opstår når man læser de som om ure til den pris er ure til spot-priser. Ikke så heldig formulering.
Vi har været der før og jeg må indrømme at jeg mere og mere får den opfattelse at der faktisk er lidt ur-snob i dig Mads. Måske var det bedre blot at erkende det![]()
Så kan jeg jo påtage mig rollen som "barbar" eller noget andet som betegner mennesker med manglende smag for de finere ting i livet.![]()
Vh baun
Casio G-shock
Seiko 5
De bedste hilsner
Lars Slettegaard
Omega Seamaster Diver 300 M
Casio G-shock
Seiko 5

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)