02-10-2013, 04:53 PM
Tillykke og min kompliment.
Det er et ualmindeligt smukt ur. Faktisk leder min tanke på et af de smukke Rolex date just med midnatsblå skive, når jeg ser det. Også et ikonisk smukt ur.
Det jeg især godt kan lide er at det er enketlheden, det distingverede og farven der gør det så smukt. Det er ikke de store armbevægelser men klassiske design elementer som samlet er uovertruffen.
Det er top dollar klasse.
Vh baun
Det er et ualmindeligt smukt ur. Faktisk leder min tanke på et af de smukke Rolex date just med midnatsblå skive, når jeg ser det. Også et ikonisk smukt ur.
Det jeg især godt kan lide er at det er enketlheden, det distingverede og farven der gør det så smukt. Det er ikke de store armbevægelser men klassiske design elementer som samlet er uovertruffen.
- En kasse, der med de snoede horn som kom i midt 60'erne, men ellers helt traditionelt lavet i flot finish.
De enkle virkemidler i moderat størrelse med fine detaljer i slibning, men uden enkelt elementer render med hele billedet. Det er helheden der virker.
Det distingverede i tapet skiven.... Lidt som nålebstribet - eller cross hair. Fine linjer giver klasse
Og den formidable farve, som uden at gøre uret spraglet alligevel giver et "jeg tør godt være lidt anderledes" look.
Det er top dollar klasse.
Vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)