11-12-2011, 01:29 PM
Ubetinget Speedmaster - for mig helst med 321 i maven - og sjovt nok pre pro med de lige horn og den meget simple - herligt vintage udseende skive - som nr 1, efterfulgt af premoom
pre pro (Ed White)

pre moon på original lænke

Dernæstderes 36 mm convex - som minder stærkt om piepan. Man ved ikke med sikkerhed hvor meget Gerald Genta var inde over, men hans kone har efter hans død hævded det er hans design - piepanen, som så bliver nor 4 på min liste - her i en hel ståls udgave - som jeg foretrækker klart frem for de langt mere solge guld på stål udgaver

og piepan - her guld på stål med original kantet krone

og endeligt er jeg rigtigt glad for min tidlige seamaster 2937-1 i flot patineret stand

og min 38 mm 18 K dress omega - endnu tidligere

som vist er lidt af en kontrast til det ur der sidder på min arm fra 1/7 til 20/8 - hele højsæsonen for havet og turene under bølgerne

pre pro (Ed White)

pre moon på original lænke

Dernæstderes 36 mm convex - som minder stærkt om piepan. Man ved ikke med sikkerhed hvor meget Gerald Genta var inde over, men hans kone har efter hans død hævded det er hans design - piepanen, som så bliver nor 4 på min liste - her i en hel ståls udgave - som jeg foretrækker klart frem for de langt mere solge guld på stål udgaver

og piepan - her guld på stål med original kantet krone

og endeligt er jeg rigtigt glad for min tidlige seamaster 2937-1 i flot patineret stand

og min 38 mm 18 K dress omega - endnu tidligere

som vist er lidt af en kontrast til det ur der sidder på min arm fra 1/7 til 20/8 - hele højsæsonen for havet og turene under bølgerne

Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)