2 fora (eller flere) - een forening
Stensbjerg Skrev:Vi kan sagtens tage den på PB en dag hannover hvis du få tid tror også godt du ved hvad jeg mener
vi har flere gange taget os en god debat uden at det endte i krig Icon_cool

Urforum er ikke et RIGTIGT åben forum de siger jo også selv der ikke er plads til alle derinde,
der er også flere eksempler på hvor de har kørt med urent trav Icon_e_confused Icon_e_confused

Men jeg vil gerne i åben tråd sige at Bjarne som ejer siden er en flinker fyr Icon_cool
jeg ved skam godt hvad du mener - men alle fora er i mine øjne nødt til at have moderatorer - totalt åbent hvor alt er tilladt går ikke. Jeg synes generelt at udforum kører en helt OK linie - der kan blive slettet i en tråd (det har selv tukjær gjort med mig her inde da han syntes jeg bandede lidt rigeligt i en dykkerurstråd - og helt fint med det) - Før man helt lukkes ned skal der meget til som jeg har set det, men det er og bliver en hårdfint skøn fra moderatorer som er noget af det mest utaknemmelige man kan være, om nogen i højere grad skader end gavner - og sådanne bedømmelser kan man altid være mere eller mindre enige i, men de er både sjældne, og truffet efter megen overvejelse ved jeg. Det er ikke så usædvanligt, og jeg ved da godt, at der her er brugere som føler sig ude i det gamle forum, og jeg har da helt respekt for, at så må nogen vælge noget andet - det gælder mange foreninger - hobby - og fora.

Der er heller ingen der siger vi skal være enige, og jeg tåler sagtens uenighed. Man kan ikke som jeg, ha sin mening og så ha alt for ømme tæer.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
2 fora (eller flere) - een forening - af baun - 20-02-2012, 12:32 PM
Re: 2 fora (eller flere) - een forening - af baun - 20-02-2012, 01:23 PM
Re: 2 fora (eller flere) - een forening - af baun - 20-02-2012, 02:49 PM
Re: 2 fora (eller flere) - een forening - af KimT - 20-02-2012, 03:19 PM
Re: 2 fora (eller flere) - een forening - af hannover_dk - 20-02-2012, 06:28 PM
Re: 2 fora (eller flere) - een forening - af baun - 21-02-2012, 11:29 AM
Re: 2 fora (eller flere) - een forening - af baun - 21-02-2012, 12:16 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)