01-09-2013, 06:36 PM
TioMalo Skrev:Baun, jeg finder det en anelse grotesk at du udtaler dig om priser af brugte Rolex og hvem gør eller burde gøre og hvad med dem i salgsøjemed.
Grund til at jeg aldrig nogensinde blander mig i 50´ne - 70´ne Omega dressure er at jeg interesserer mig ikke om dem og har derved ikke ordentligt viden om emnet.
Kunde den der gammel "skomager, bliv ved din læst" bruges her som et høftligt vink med vognstang ?
Vh. John
Det ville klæde dig at argumentere i stedet for at hælde vand ud af ørene. Det skulle vel ikke være så svært når du jo virkelig ved hvad du taler om. Jeg synes som sædvanlig at du ikke rigtig kan dokumentere dine påstande hvorefter du går over til at lægge røgslør ud, antyder at man har komercieel interesser eller ikke ved nok. Det er ikke godt nok.
Jeg har fulgt Rolex handelen og priserne længe nok til at vide at du som sædvanlig misinformerer med for lave prisindikationer. Det er ikke længe siden du påstod at man nemt kan finde gode Datejust i fin stand med lænke og 36 mm til 8-10 K, men nu siger du at man ved sjældne lejligheder kan finde en på auktion til 11 K.
Jeg tror at priserne og tiden er løbet fra dig.
Vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)