01-09-2013, 11:10 AM
Peder Skrev:Hvad er jeres erfaringer med 7 days powerreserve værket. Det er flot se på, men er det også noget der duer ?
Har siddet og savlet over både Big Ingenieur og Portuguese modellerne med det værk. Jeg har sådan set pengene til at købe...
/Peder
Jeg har ikke personlige erfaringer med 7 days værket, men det er i dag ét af IWC's hjørnestene; næsten alle serierne indeholder 7 dages værket så jeg tror ikke at du vil opleve nogle problemer med det. Det er jo ikke fordi det er en ekstrem komplikation eller en kronograf, så der burde ikke være basis for problemer - og så er det jo et IWC!
Jeg kender udemærket fornemmelsen af at blive ramt af IWC virussen. De laver og har lavet mange spændende ure. Tidligere udstrålede de med deres design en ro og kvalitet som var meget overbevisende. Spændende om de kan bevare det særlige gen eller om de er på vej i en anden retning. Uanset hvad så har de altid en særlig pondus.
Om designet på 3880 holder?
Jeg er slet ikke i tvivl, det holder! Designet har nu holdt i årtier. 3880 skiven er et skivedesign som bygger på tidligere succesér og vil ikke pludselig være outdated, det er klassisk og udstråler 100% IWC.
Mvh
Michael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)