Fravalg er også en del af processen
#1
Med mønt på lommen og smil på læben smuttede jeg på Strøget i dag for at kigge på (og måske købe) ure. Nærmere betegnet var destinationen Hvelplund - og derefter Klarlund (troede jeg).

Men allerede på vej op ad Strøget besluttede jeg mig for, at jeg ikke skulle i Klarlund og se på sub. Årsagen er, at jeg gik forbi Cafe Norden, hvor jeg så 6-7 sub eller gmt på håndleddene af højttalende mænd. Og jeg kunne endda kun se ure på nogle af de udenforsiddende gæster - og kun på dem, der sad på 'forreste række'. Pludselig virker Rolex sub ikke så interessant længere (men det kan dog ændre sig i næste uge).

I Hvelplund så jeg primært på Breitling. Først forskellige udgaver af Chronomat B01, hvor ingen dog rigtig fangede mig. Dernæst SeaWolf (den gamle version). Her fandt jeg kassen for høj, hvilket nok skyldes, at jeg ubevidst sammenlignede med mit netop solgte SteelFish. Skal dog se SeaWolf igen senere - dog den nye model med gul skive.

Kiggede også på IWC Aquatimer og blev bekræftet i, at det heller ikke lige var mig. Slet ikke med en lænke, der koster 12k.

Så jeg har stadig mønt på lommen - og smil på læben, da jeg bærer det IMO fedeste ur: Panerai 305 :)

Desværre ingen billeder.

Fortsat god torsdag.
Svar


Beskeder i denne tråd
Fravalg er også en del af processen - af Sociologen - 29-08-2013, 02:49 PM
Re: Fravalg er også en del af processen - af pbr - 29-08-2013, 07:21 PM
Re: Fravalg er også en del af processen - af pbr - 29-08-2013, 08:34 PM
Re: Fravalg er også en del af processen - af Bjørn H. - 29-08-2013, 09:34 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)