29-08-2013, 10:44 AM
Har selv 243 valgt ud fra nogenlunde samme kriterier.. Prøvede både 24, 25 og 243 hos Klarlund og der er ingen tvivl hos mig at 243 har de bedste dimensioner.. Så kan klart anbefale denne..
|
Hvilken Submersible ?
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
| Beskeder i denne tråd |
|
Hvilken Submersible ? - af Amehlbye - 28-08-2013, 09:43 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af KlausM - 28-08-2013, 09:52 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Ralle - 28-08-2013, 09:54 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Amehlbye - 28-08-2013, 09:58 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af KlausM - 28-08-2013, 10:00 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Sociologen - 28-08-2013, 10:01 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Amehlbye - 28-08-2013, 10:08 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Sociologen - 28-08-2013, 10:10 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Ralle - 28-08-2013, 10:11 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af berg - 28-08-2013, 10:13 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Ralle - 28-08-2013, 10:16 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af KlausM - 28-08-2013, 10:25 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Ralle - 28-08-2013, 10:30 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af KlausM - 28-08-2013, 10:32 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af nicolaib - 29-08-2013, 10:44 AM
Re: Hvilken Submersible ? - af Amehlbye - 03-09-2013, 09:05 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af KimT - 03-09-2013, 09:07 PM
Hvilken Submersible ? - af Sociologen - 03-09-2013, 09:18 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af S.nissen - 05-09-2013, 10:47 AM
Re: Hvilken Submersible ? - af Amehlbye - 05-09-2013, 02:16 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Ralle - 05-09-2013, 02:40 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af KimT - 05-09-2013, 03:28 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Kristofferj - 05-09-2013, 03:31 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Ralle - 05-09-2013, 03:58 PM
Re: Hvilken Submersible ? - af Amehlbye - 05-09-2013, 04:03 PM
Re: Sv: Hvilken Submersible ? - af KimT - 05-09-2013, 04:05 PM
|