17-08-2013, 12:42 AM
Citat:af MichaelSC » 16/08/2013 17:47
At man lufter sin subjektive mening er helt okay, det er vel det som hele dette Forum handler om, men medmindre at du kender producenten af uret rigtig godt, så bygger meget af dit sidste voldsomme indlæg, Morten, på rene gisninger.
Absolut intet andet end gisninger
Citat:Der kan vist ikke være tvivl om at manden er iværksætter, da han selv har søsat et helt nyt urbrand og produkt.
Hurra....Helt ærligt.... Det kan enhver idiot gøre idag.... Shit det kan man gøre online uden at røre andet end sit keyboard....
Citat:En udviklingstid på to år fra den første idé til produktet ligger på hylderne er slet ikke usædvanlig. Masser af parametre spiller ind i en udviklingsfase og influerer på tiden. Bare at få en fabrik i tale, eller finde rette producent kan tage måneder.
Jeg er ikke uenig hvis det gælder et produkt som har designmæssige finurligheder eller andet som giver udfordringer i forhold til produktionen - men altså kast lige et blik på det her produkt og fortæl mig hvor udfordringen ligger? en skive uden detaljer, visere som heller ikke har noget usædvanligt over sig, en kasse som dybest set er 4-kantet uden nogen udfræsninger eller andet udfordrende, en læderrem som ikke har nogen symmetrisk forbindelse til kassen og så lidt farvet plastihurlumhej på remmen for at give lidt farve, og så ...TADAAAA en totalt ligegyldig Quartz bevægelse..... Nej nej nej.....Hold stop nu! . Det her er sgu ligegyldigt og den der med at det tager år at få en fabrik i snak holder heller ikke.... Jeg har fået folk i snak efter at have svare på en af Mads føromtalte spammails.... Det tog 12 timer, så havde jeg en producent klar
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)