10-08-2013, 12:42 PM
Jeg har med stor glæde, læst med på dette super dejligt forum de sidste 2-3 måneder. Jeg har haft interesse for ure i mange år, men da det som alt andet i livet, et spørgsmål om prioritering
Går der lang tid i mellem jeg køber nyt. Har i de sidste ca 10 år været en meget glad ejer af et Omega Seamaster 300m automatic ref 2531.80.00 tiden før gik jeg b.l.a med et Tag Heuer, og div ure billige ure fra Japan.
Jeg solgte mit Omega for et par måneder siden. Derefter har jeg brugt meget tid på at finde min nye ur. Første prøvede jeg et Omega Seamaster planet ocean 45 mm hos Klarlund og var helt sikker på at det ville jeg bare eje. Så var det at jeg "opdagede" dette forum også fik jeg øjnene op for nye muligheder. Mit næste måske kommende ur var en IWC Aquatimer automatic 2000 på gummirem. Jeg fandt flere ure til rigtig godt priser i Italien og skrev også med flere forhandlere. Men det var en kedelig oplevelse syntes jeg. Flere af dem havde ikke urene hjemme når det kom til stykket. Men efter lidt tid fandt jeg en forhandler som havde uret på lager. Prisen var god, men kommunikation. stort set ikke existerende
så opgav jeg. Der er sikkert masser af seriøse forhandlere i sydeuropa, jeg fandt dem bare aldrig. Under min daglige ur søgen på nettet, begyndte Breitling ure også at komme på min liste over kommende ur emner. Gerne i en størrelse mand
så da jeg fandt et 1 år gammelt Breitling Superocean 44 var der ingen vej tilbage det måtte jeg bare eje. Jeg fik uret hjem igår eftermiddags. Og efter der var kommet 2 led mere på lænken, skulle det bare på armen.
Jeg solgte mit Omega for et par måneder siden. Derefter har jeg brugt meget tid på at finde min nye ur. Første prøvede jeg et Omega Seamaster planet ocean 45 mm hos Klarlund og var helt sikker på at det ville jeg bare eje. Så var det at jeg "opdagede" dette forum også fik jeg øjnene op for nye muligheder. Mit næste måske kommende ur var en IWC Aquatimer automatic 2000 på gummirem. Jeg fandt flere ure til rigtig godt priser i Italien og skrev også med flere forhandlere. Men det var en kedelig oplevelse syntes jeg. Flere af dem havde ikke urene hjemme når det kom til stykket. Men efter lidt tid fandt jeg en forhandler som havde uret på lager. Prisen var god, men kommunikation. stort set ikke existerende
Hilsen John. Min Instagram profil.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)