07-08-2013, 04:44 PM
Hvor var det dog vildt at læse dit indlæg Morten. Jeg har det præcis som dig. For mig et det bare Submarineren, jeg er gift med. Jeg har prøvet Omega og IWC. Fede ure de første par dage, men de "taler" ikke til mig som et Rolex gør. Alle de ting jeg værdsætter i et ur, det er det Rolex leverer. Jeg købte sidste år min første 16610, den solgte jeg, det skulle jeg ikke have gjort... Klog af skade måtte jeg ud og købe et igen. Nu er jeg rimelig hysterisk med standen, så det er ikke bare lige... for mig anyway. Jeg fandt et flot eksemplar, som aldrig har været poleret. Det har lidt brugsspor, hvis man kigger godt efter, men ikke mere end det må betegnes som absolutte petitesser.
Jeg ved idag, at uanset hvad, skal jeg altid have et Sub 16610 blandt mine ure. Sådan er det bare!
Jeg er også lun på Seadwelleren og prøvede jo din oppe i Aarhus. Det er det eneste ur som kan afløse mit 16610, det ved jeg. I de perioder jeg ikke har haft min Sub, ser jeg det alle steder, i film på TV, på kendte osv. Hver gang jeg ser en Sub på håndledet af en anden end mig selv, tænker jeg, shit hvor er det fedt. Vi har været skilt, men er lykkeligt gift igen
BTW skulle det umulige ske, at du vil sælge SD'en så tip mig lige ikke? Jeg husker uret som værende i top stand. MEN mit råd er helt klart, behold det Morten. Du vil ærgrer dig gul og blå nogen tid efter salget. Den SD er det fedeste Rolex sports ur. PUNKTUM...!
Jeg ved idag, at uanset hvad, skal jeg altid have et Sub 16610 blandt mine ure. Sådan er det bare!
Jeg er også lun på Seadwelleren og prøvede jo din oppe i Aarhus. Det er det eneste ur som kan afløse mit 16610, det ved jeg. I de perioder jeg ikke har haft min Sub, ser jeg det alle steder, i film på TV, på kendte osv. Hver gang jeg ser en Sub på håndledet af en anden end mig selv, tænker jeg, shit hvor er det fedt. Vi har været skilt, men er lykkeligt gift igen
BTW skulle det umulige ske, at du vil sælge SD'en så tip mig lige ikke? Jeg husker uret som værende i top stand. MEN mit råd er helt klart, behold det Morten. Du vil ærgrer dig gul og blå nogen tid efter salget. Den SD er det fedeste Rolex sports ur. PUNKTUM...!
Casio G-shock
Seiko 5
De bedste hilsner
Lars Slettegaard
Omega Seamaster Diver 300 M
Casio G-shock
Seiko 5

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)