Har jeg virkelig fundet mit eneste ene ur?
Fint input boys..... Sea-Dwelleren bliver og så ryger den i det der helle. Jeg tror ærlig talt ikke jeg ville kunne gennemføre et salg hvis det endelig kom dertil.... Såeh, den er nok det man kan kalde en keeper. Om der kommer flere af den slags tvivler jeg på. Det er jo så et andet problem ved at have valgt et ur som går til det hele - Det er svært at forsvare at købe og beholde andre ure end det jeg har, når det er så alsidigt som det er.

Nuvel - Jeg er ikke altid et rationelt tænkende menneske og jeg skal nok bare tillade mig selv at købe andre ure og acceptere at jeg ALTDI vil vende tilbage til min 16600 og at INGEN ure her i verden kan tage dens plads. så må jeg leve med de tab jeg har på disse til tider tåbelige indkøb og ligeledes leve med den følelse af illoyalitet jeg har når jeg går med andre ure..... Det skal jeg nok bare lære

Det er jo bare et ur for helvede....
Svar

Beskeder i denne tråd
Har jeg virkelig fundet mit eneste ene ur? - af MortenKN - 07-08-2013, 07:59 AM
Re: Har jeg virkelig fundet mit eneste ene ur? - af MortenKN - 07-08-2013, 11:24 AM
Re: Har jeg virkelig fundet mit eneste ene ur? - af MortenKN - 07-08-2013, 01:42 PM
Re: Har jeg virkelig fundet mit eneste ene ur? - af MortenKN - 07-08-2013, 04:23 PM
Re: Har jeg virkelig fundet mit eneste ene ur? - af MortenKN - 07-08-2013, 08:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)