07-08-2013, 09:49 AM
Personligt ville jeg være ked af at ALLE mine ure blot var på "gennemrejse", for de ure jeg klart er gladest for, er de ure jeg har en personlig historik med. Altså mine keepers. Jeg er nok også nået dertil hvor det specifikke ur betyder noget for mig. Altså at det ikke er nok at det bare er et AP RO Jumbo ref. 5402 i samlingen, men at netop mit eksemplar betyder noget for mig. Tiden arbejder bestemt i urets favør. Jo længere tid man ejer det, jo mere personligt bliver det. Det kan jeg mærke når jeg skiller mig af med ure i samlingen, der har fået meget armtid og været keeper-kandidat. De bliver sværere at slippe...
Morten jeg syntes seriøst du skulle smide DIT nuværende 16600 i helle, og fuldstændig holde det ude af bytte-regnskabet. Du vil klart fortryde det den dag det er røget fordi du lige skulle bruge cash til et andet ur, der kortvarigt kunne mærkes i dilleren (citat Kristoffer)
/Mads
Morten jeg syntes seriøst du skulle smide DIT nuværende 16600 i helle, og fuldstændig holde det ude af bytte-regnskabet. Du vil klart fortryde det den dag det er røget fordi du lige skulle bruge cash til et andet ur, der kortvarigt kunne mærkes i dilleren (citat Kristoffer)
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)