05-08-2013, 01:28 PM
LW er da bestemt spændende ure og de seneste designs er rigtig lækre. Men prisen får mig til at slippe gassen. Kan godt være Hublot er overpriced, men LW tager nu alligevel prisen
Og jeg kender mig selv godt nok til at vide at det max holder 14 dage på armen, før design-x-faktor effekten er aftaget og dermed ikke bliver brugt. Her er AP RO'en bare en evergreen, hvor også det horologiske spiller på højde med brand og finish til en fair pris. Men som I også er inde på kan det hele jo også blive for veloverovejet og fornuftigt, så er hjertet med i det er det jo bare at hugge til
Dog er eksponeringen af LW ved at hænge mig ud af halsen. Måske fordi det hele er "røde balloner" (stort og fint men uden indhold), hvor min lidt nørdede tilgang til information i den grad bliver understimuleret af den daglige billede-tæppe-bombning af div. LW modeller, som konstant flashes i bedste instagram-hipster-stil af en lang række selviscenesættende sponsor-bloggere
Men nu er jeg også bare en sur gl. værk-fetishist uden hang til to-farvede hyttesko, cykelstyrsoverskæg og charmeklud, så fair nok de plaffer reklamekanonen af i den modsatte retning
/Mads
Dog er eksponeringen af LW ved at hænge mig ud af halsen. Måske fordi det hele er "røde balloner" (stort og fint men uden indhold), hvor min lidt nørdede tilgang til information i den grad bliver understimuleret af den daglige billede-tæppe-bombning af div. LW modeller, som konstant flashes i bedste instagram-hipster-stil af en lang række selviscenesættende sponsor-bloggere
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)