05-08-2013, 12:48 AM
berg Skrev:Det er også sindssygt respektløst... At folk kører hurtigt hvor der er 130 og frit udsyn, fred være med det - det kunne ikke røre mig mindre.
Men dem jeg hader mest, det er motionscyklister, i sine gamle stramme csc dragter der tror de er hævet over brugen af cykelsti og vælger at cykle på vejen... Dytter konsekvent af dem og kører meget tæt på... I håb om at de vælter!
I Nordsjælland hvor der er mange motionscyklister og ingen cykelstier, eller ikke 100% dækning af cykelstier, har der været dødsulykker som følge af den type handling Berg... Ikke at jeg siger du ikke har ret i de er irriterende, men at gøre cyklister forskrækkede for derefter at indskrænke deres plads til at reagere skaber en farlig situation, end of story.
Har flere gange siddet bag cykeltumperne der kører 2+2, men det er amatørene... Prodrengene trækker ind på række! Har snakket med licensryttere efter de ulykker i Nordsjælland hvor der var en god portion ryttere der blev kørt ned af en tætkørene utålmodig bilist...
Du kender mig i trafikken, vi er så ens det gør ondt, men efter de ulykker vælger jeg alligevel en lidt mere overbærende holdning ;)
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)