Man skal lære så længe man lever - det er aldrig for sent !
Jeg kan fint følge at så dyrt et ur kan give spekulationer i daglig brug.

Jeg har dog lidt svært ved at forstå (ikke acceptere) de hurtige skift som der er hos mange skribenter herinde. At være så betaget og bjergtaget den ene dag og sælge den næste....

Men jeg kan jo se at mange gør det. Jeg kan ikke huske at jeg har købt et ur til brug eller til samlingen, som jeg har solgt indenfr et år. Efter 2-3 år har jeg solgt ure som det har vist sig jeg ikke var så glade for som jeg måske forventede. Fx. Mit Speedmaster fra 89 med cal 861.... Det syntes jeg efter et par år skulle være med cal 321.... Og efter 2-3 år blev det solgt fordi jeg brugte det for lidt (for stort) og hvis det bare skulle være i samlingen skulle det være mere med oprindelige dele....

Men 2-3 måneder er altså hurtigt synes jeg, hvis man også lige skal prøve uret ordentligt.

Når det er sagt forstår jeg til gengæld at du anskaffer AT igen. Det er et super lækkert all round ur. Jeg ser de lidt på niveau med Rolex Oyster Datejust. Ikke ringe.

Vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Man skal lære så længe man lever - det er aldrig for sen - af baun - 04-08-2013, 09:55 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)