07-02-2012, 11:09 PM
Claus Tukjær Skrev:Hvem gør det til en konkurrence?Ah Claus - jeg svarer på en konkret spørgsmål i denne tråd, og siger at JEG finder det besværligt at skulle læse to fora - et ærligt og vel ikke så mystisk svar?Jeg har absolut intet problem med at være begge steder..... Man er vel der hvor man føler sig mest velkommen.... Det har aldrig været et spørgsmål om at det skal være en konkurrence
![]()
I bruger meget krudt på at der nu er 2 foras![]()
Så er det fordi jeg fokuserer på det negative - så vi må være der synes det er lidt besværligt som er negative og alle de andre som de positive.
Jeg skriver tilmed at jeg er sikker på at brugen viser der er behov for begg. Jeg kommer bare med et konkret svar - at JEG synes det er lidt besværligt - tilmed med tråde som kan være helt identiske fra starten. Det er da negativ i mine øjne og det er da helt konkret - og vel ligemeget for alle de som bare synes det er positivt med flere fora. Man skulle måske kun svare her i tråden hvis man jublede over at skulle læse to fora for at være godt med og så høre til de positive?
Det er ikke en konkurrence,. og nogen elsker moderen andre datteren og nogen tager begge som det hedder. Det skal ikke ligne FCK mod Brøndby
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)