07-02-2012, 10:36 PM
Stensbjerg Skrev:Det var faktisk da jeg læste om dine daglige "besværligheder " inde på urforum hannoverJeg har da ikke fokus på noget negativt. Jeg svarer klart og tydeligt hvad jeg mener - at det er besværligt med 2 fora - mere er der ikke i det
at jeg fik interesse i at høre om hvor mange der på daglig basis sloges med det samme som dig.
Husk at 70% af alle vores bekymringer aldrig bliver til noget
jeg er sikker på at hvis man vælger at holde focus på det positive/mulighederne
frem for det negative/begrænsningerne så vil det med 2 forums kun være en gevinst for alle i det lange løb
Det er i øvrigt lidt sjovt så let det er at få alt til at være en lille slags krig hvor man absolut skal være med i en lejr. Jeg har ikke kritiseret dette forum eller deltagerne og er selv lidt med, men jeg SYNES det er besværligt - og det må jeg vel ha lov til uden at det er at se negativt på ting
I øvrigt tror jeg spørgsmålet er lidt overflødig (ud over den der med at ville dele sig i lejre) Der er vel ingen tale om at nedllægge det ene eller andet, så den fører jo ikke til noget, og jeg vil bare konkludere, at når der er aktivitet og folk der er glade i begge fora, så er der behov for begge som det er nu.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)