Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub.
Her er en lille sand historie, jeg oplevede hos Klarlund sidste år, da jeg var inde med mit 5513, som skulle have sat en split i spændet (JA, jeg havde smidt den væk) Icon_e_biggrin1

Nå, men mens jeg står der kommer en fyr ind med et 16610 han har købt over nettet af en italiener. Der havde været særdeles god kommunikation mellem sælger og fyren OG meget fine billeder. Uret stod til kr. 26.000.-, så fyren huggede til. Uret ankom til DK som aftalt og alt var tilsyneladende i orden... MEN, det var det så ikke alligevel. Lænken der var monteret på uret var ikke ægte. Den ellers så flinke sælger var nu slet ikke til at komme i kontakt med, hverken via mail eller SMS. En ny lænke koster lige over kr. 10.000.- til en 16610, så uret landede på kr. 36.000.-, som også var og er (give and take) prisen på det ur han købte. Ihvertfald hvis det handles i DK.

HVIS du handler på Chrono24, så sørg for at tage referencer på sælger og handl helst med fysiske butikker, så er du bedre sikret. Personligt ville jeg ALDRIG - som i ALDRIG NOGENSINDE - lave en privathandel over nettet med en udlændig jeg intet kendte til. Your choice, men det kan blive dyrt at købe billigt...

EmilW Skrev:Men ja, 25K er der mange udbudt til. Endda i stand nr 1 inkl papir og boks. (som jeg klart sigter efter)
Mange af de billige ure på Chrono24 eksistere ikke IMHO. Det er annoncer, som er oprettet for at trykke prisen ned. Ofte har disse annoncer også kun et enkelt billede af urmodellen sakset fra nettet.

OG husk lige, at ure købt udenfor EU får told og afgift på. Jeg mener, at det er omkring 30 % af urets pris. 25% moms og ca. 4 % told. Her må nogen rette mig, hvis jeg tager fejl, men jeg mener, at det samlet er ca. 30 % og så er det pludselig ikke så billigt Icon_e_wink

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af Slettegaard - 03-08-2013, 04:56 PM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 03-08-2013, 10:35 PM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 04-08-2013, 09:33 AM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 23-08-2013, 01:29 PM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 18-12-2013, 09:14 AM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 18-12-2013, 12:00 PM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 18-12-2013, 03:35 PM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 18-12-2013, 03:46 PM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 26-12-2013, 11:15 AM
Re: Udskiftning af Datejust - Erhvervelse af Sub. - af MortenKN - 04-01-2014, 11:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)