07-02-2012, 10:29 PM
Stensbjerg Skrev:jeg er sikker på at hvis man vælger at holde focus på det positive/mulighederne
frem for det negative/begrænsningerne så vil det med 2 forums kun være en gevinst for alle i det lange løb
Ahhhhrrrr.................... nu er det ikke for at være negativ - men det argument lyder lidt ligesom en god ven, der ikke helt ved hvad han skal sige til én, som er ked af det og derfor vælger at bruge den gamle traver: "Det skal nok gå altsammen" !!
Selvfølgelig er vi nødt til at acceptere tingenes tilstand og få det bedste ud af det - men det kan ikke nytte noget at fornægte, at vores lille skare på trods af en fælles passion nu er splittet og at dagligdagen for os, der gerne vil være i begge lejre, er blevet noget mere besværlig !
Jeg frygter lidt den dag, hvor de af os, der bevæger os på begge fora, af nemheds skyld eller andre årsager vælger det ene fra ............. DEN dag, vil splittelsen i urtossernes verden være total !!
Min påstand vil være, at hvis ikke der tages initiativer fra begge fora, til at kunne supplere hinanden i stedet for at "konkurrere" med hinanden, så vil den dag komme !! Og sådanne initiativer er nødt til at fremkomme i samarbejde mellem begge fora - og så må folk sgu sluge et par kameler for den fælles sag (pardon my french) !! ..................... det vil jeg gerne opfordre til !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)