03-08-2013, 02:45 PM
Af dine egne muligheder har jeg stemt Breitling, da det er det pæneste ur IMHO.
Jeg bryder mig ikke synderligt om den version af Seamasteren og Ananta´erne taler slet ikke til mig.
Oris´en er cool, men Breitling er lige lidt federe.
Nu skriver du selv at man gerne må skrive hvad man selv ville købe i den prisklasse, så det vil jeg gøre
Havde jeg omkring 20k i hånden lige nu og skulle købe et ur i den klasse, ville jeg ringe til Bo (kongen) og
"bestille" den Panerai Radiomir 210 han har. Den vil han sælge for 22k. hvilket er en super fin pris. Alternativt
ville jeg nok prøve en IWC Aquatimer (den nyeste model med gul lünette)
Det er de to ure til omkring 20k. jeg ville kigge på hvis jeg skulle have et ur i det prisleje og baseret på hvad
jeg har i forvejen
Under alle omstændigheder er det jo fedt at være på jagt og jeg glæder mig til at se hvad
det ender med
Jeg bryder mig ikke synderligt om den version af Seamasteren og Ananta´erne taler slet ikke til mig.
Oris´en er cool, men Breitling er lige lidt federe.
Nu skriver du selv at man gerne må skrive hvad man selv ville købe i den prisklasse, så det vil jeg gøre
Havde jeg omkring 20k i hånden lige nu og skulle købe et ur i den klasse, ville jeg ringe til Bo (kongen) og
"bestille" den Panerai Radiomir 210 han har. Den vil han sælge for 22k. hvilket er en super fin pris. Alternativt
ville jeg nok prøve en IWC Aquatimer (den nyeste model med gul lünette)
Det er de to ure til omkring 20k. jeg ville kigge på hvis jeg skulle have et ur i det prisleje og baseret på hvad
jeg har i forvejen
det ender med
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)