Besøg i "Den lykkelige dal" - Vallee de Joux, Le Brassus
TimeToWatch.dk Skrev:Et af de besøg man ikke bliver træt af at læse om Icon_e_biggrin1 Der findes mange flere AP besøgsartikler på TZ i samme stil. Der er mange der ikke forstår hvorfor et AP eller high-end ure koster det de gør. I disse artikler finder man en del af svaret.

/Mads

Ja jo fin artikkel og spændende læsning. Om det hjælper til at forstå at en lænke til Et AP RO skal koste over 25 K og at et ur skal koste over 100 K fra nyt ved jeg ikke.....

Jeg ville nu i hvert fald foretrække at man kunne se det - eller konstatere det på selve produktet - og ikke ved at fortælle historier om frabrikken, fremstillingsprocesser og fint besøg af folk som kan levere historien videre. Ikke at der er noget galt i det. Det er naturligvis helt fint og spændende, men det er ikke nok til at jeg an forstå priserne på anden måde end som tidligere omtalt 5-10% til uret resten til historier, markedsføring og varm luft. Icon_scared

Det er også ok, men jeg tror man lader sig narre, hvis man tror andet og artiklen bekræfter så vidt jeg kan se netop dette.

Vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Besøg i "Den lykkelige dal" - Vallee de Joux, Le Brassus - af baun - 15-07-2013, 07:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)