14-07-2013, 03:24 PM
T.Hansen Skrev:Nu hvor vi er så godt i gang med størrelse kontra mismatch, ja så har jeg da endnu et godt eksempel på størrelse +/- når uret sidder på håndleddet.
Her snakker vi bagateller for hvad angår forskellen i størrelsen (39-41mm), men virkelighedens verden er en helt anden;)
Billedet herunder er i øvrigt også mit eget håndled;) jeg var i tvivl om hvilket ur jeg skulle vælge, men kun indtil at de begge kom på håndleddet / armen;)
AP 15400 kontra 15300 enjoy;)
Hilsen Tom.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Whow !!
Jeg var godt klar over at forskellen mellem 15300 til 15400 var fra 39mm til 41mm - men jeg havde ikke forestillet mig, at forskellen "side by side" ville forekomme så voldsom !!
Personligt synes jeg, at designet på 15400, hvor AP logoet er flyttet ned på skiven i stedet for kl. 12 og hvor datovinduet er rykket ind, så der er blevet plads til en timemarkering kl. 15, er mere harmonisk - men det er tydeligt, at det afhænger af det konkrete håndled, hvilket ur man synes er pænere på personen !
I betragtning af, hvordan Diveren ser ud på mit håndled, så ville jeg nok foretrække 15400 - men jeg har aldrig haft 15400 eller 15300 i hånden (eller på armen)
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)