01-07-2013, 03:24 PM
Normalt er jeg til iMac og i det univers der føler jeg mig hjemme, men min gamle PC fra Dell var gået på pension, så en ny kom til og hvorfor så ikke købe en der minder om en iMac.
Det nye Windows 8 har været noget af en oplevelse og det er vist meget godt at jeg holder mig lidt ajour med MicroSoft og deres "nye" vej.
Skulle du have lyst til at kigge mig over skulderen, så tjek min lille tidlige video ud.
[youtube]NRzKQNF-C-E[/youtube]
Valget er denne fra Dell og det har flere årsager, men primært handler det om at få lidt mere for pengene i forhold til købet af en iMac og så handler det også om at holde mig opdateret omkring Windows 8.
Du skal være velkommen til at stille spørgsmål.
Ellers god sommerferie....min bliver hjemme i haven og foran min nye computer
Vh. Michael
Det nye Windows 8 har været noget af en oplevelse og det er vist meget godt at jeg holder mig lidt ajour med MicroSoft og deres "nye" vej.
Skulle du have lyst til at kigge mig over skulderen, så tjek min lille tidlige video ud.
[youtube]NRzKQNF-C-E[/youtube]
Valget er denne fra Dell og det har flere årsager, men primært handler det om at få lidt mere for pengene i forhold til købet af en iMac og så handler det også om at holde mig opdateret omkring Windows 8.
Du skal være velkommen til at stille spørgsmål.
Ellers god sommerferie....min bliver hjemme i haven og foran min nye computer
Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)