07-07-2013, 08:25 PM
Har været der med et ur jeg havde købt fra en grey dealer som jeg skulle sælge videre til en som var ansat i told og skat,
af ham fik jeg at vide at det var mig som nuværende ejer af uret der stod med en evt regning på manglende betaling af afgifter efter det var taget ind i EU fra USA,
det ville have været en rigtig god handel for os begge men hele handlen røg på jorden pga de manglende papir på uret
Jeg har kun hans ord for det men tænker han må vide lidt mere om sagerne end menig mand,
men ud over den økonomiske lektie lærte jeg 2 ting som jeg ikke viger fra frem over.
1. jeg køber kun ure som er solgt inde for EU hvis jeg ikke er første ejer.
2. hvilke grey dealer jeg aldrig mere skal handle hos eller anbefale til andre.
Husk det behøver jo ikke være i en lufthavn man bliver spurgt til sit ur.
af ham fik jeg at vide at det var mig som nuværende ejer af uret der stod med en evt regning på manglende betaling af afgifter efter det var taget ind i EU fra USA,
det ville have været en rigtig god handel for os begge men hele handlen røg på jorden pga de manglende papir på uret
Jeg har kun hans ord for det men tænker han må vide lidt mere om sagerne end menig mand,
men ud over den økonomiske lektie lærte jeg 2 ting som jeg ikke viger fra frem over.
1. jeg køber kun ure som er solgt inde for EU hvis jeg ikke er første ejer.
2. hvilke grey dealer jeg aldrig mere skal handle hos eller anbefale til andre.
Husk det behøver jo ikke være i en lufthavn man bliver spurgt til sit ur.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)