21-06-2013, 11:37 AM
baun Skrev:Om målet nås er ikke engang det vigtigste (efter min mening) indsatsen og oplevelsen er! Rejsen om du vil.
vh Baun
Min træning er baseret på Copenhagen Challenge, så her er det det absolutte højdepunkt. Der er jo lagt over virkelig, virkelig mange timers træning i det. Ca 10 timer om ugen, nogen gange 6-7 stykker, nogen gange 10-12 timer. Lidt forskelligt, alt efter hvorhenne i trænings forløbet jeg er.
Men mit mål er et at gennemføre Copenhagen Challenge på under 12 timer, rigtig gerne under 11 timer. Hvis jeg slet ikke gennemfører (kan jo vælte på cykel, få krampe i maven under svøm, dårlig mave etc) så vil jeg blive virkelig skuffet. Al min energi som er lagt i træningen har klart været rigtig gode tider, også sammen med tri vennerne. Men hvis træningen ikke kan udmønte sig i et eller andet, så ville det være at træne uden mål.
Men du har helt klart en pointe med at det også handler om rejsen at nå der til. Men at nå i mål på dagen vil sandsynligvis være altoverskyggende. Også i forhold til tiden man har lagt i det. Søndag d. 18 august skal al min energi og træning forløses. :-)
Men jeg har også lært mange ting af alle de trænings timer, specielt i forhold til privatlivet. Så hele forløbet er jo nærmest en stor oplevelse, nogen negative, sjove, gode og vildt fede.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)