16-06-2013, 07:56 PM
Stensbjerg Skrev:Fakta er nok at nogen mener at debatten ikke køre helt som det blev sagt den skulle da den blev startet Kim,Helt fair, men som du selv siger, så skal man skal have lov til at have sin mening.
det mener du så den gør og der i ligger uenigheden, du har sagt din holdingen til spørgsmålet flere gange så i mine øjne fred med det.
Det at JesperC og Claus T ser det som brok når bla. jeg giver udtryk for at jeg ikke er enig med det Mads gav udtryk for,
ligner for mig lidt den tendens jeg som ikke den eneste syntes jeg har set herinde den seneste tid,
nemlig den med at ja der blev sagt fra start at der er plads til alle, men der er lige lidt mere plads til dig hvis du klapper med i koret.
Jeg kan da håbe på at den for mig usynlige link i mellem at være uenig og brokke sig blevet synlig gjort af en af de 2 som åbenbart mener det er det samme,
men hvis ikke det sker klare jeg den nok også.
Alle beskeder afhænger jo af hvordan modtageren modtager den personlig syntes jeg det er uheldigt hvis Torben ser jeres/dit svar som et angreb,
det var bare det jeg prøvede at sige.
Ligesom du har din, skal Jesper så ikke have lov til at synes det er brok?
Jeg mener ikke det er brok, da jeg jo spurte til hvad folk synes om ideen med at
skulle omkring forsiden først.
Anyhow, så mener jeg bestemt at forummet lever 100% op til min oprindelige tanke.
I denne tanke var fri reklame med og det er gang på gang det, der er årsag til uenigheden.
Så du må da give mig ret i at, skulle jeg ændre reglerne ifht. reklamering, så ville jeg
bryde med min oprindelige ide?
Nå, fred være med det. Skulle vi ikke prøve at komme tilbage til urene.
Det er trods alt en ur-side
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)