Utroligt....Men sandt
Jeg kan ikke sige jeg er overrasket Icon_e_biggrin1

Listen er uendelig har så sent som i dag været ude noget ligende var for at købe et våbenskab
kommer ud i butikken og ser at den model jeg har kig på er låst, finder en som skulle være ansat til at servicer kunderne ihvertfald efter hans påklædning
spørg så efter en nøgle da jeg gerne lige vil se det inden i før jeg bestiller, får svaret at han lige skal hente nøglen.

Jeg står og venter i et par minutter før jeg beslutter at gå op til kassen, der ser jeg "min" ekspedient i gang med at betjene andre kunder ved kassen,
det under mig mildest talt en smule får så at vide at der bliver arbejdet på sagen så jeg stiller mig til at vente igen igen.

Da der intet sker får jeg fat i en anden ekspedient og får at vide at ham der ved hvor nøglen er ikke er på arbejde
jeg spørger om det så er helt umuligt at få åbnet skabet, han siger at han kan ringe til ham og få at vide hvor den er, skal jeg gøre det spørger han så efterfølgende,
der må jeg godt nok beherske mig for ikke at nævne noget der kunne opfattes som en tvivl på hans evne til at tænke normalt, JA for fanden og der skal fart på Icon_e_biggrin1 .

Efter meget kort tid kommer han tilbage og fortæller at ham der skulle vide hvor nøglen er heller ikke ved det,
jeg spørg så om det så betyder at det slet ikke er muligt på noget tidspunkt at se skabet inden i, han svar er ja det tror jeg men jeg kan kigge på skabet på nettet,
her vælger jeg at kaste håndklædet i ringen og sige jeg finder ud af noget andet, hvor til han bare svare nå okay tænk at være så ligeglad med en handel til et par tusinde kr.

I det mindste fandt jeg ud af hvor jeg IKKE skal købe skabet,
"kigger" man lidt efter det er evnen til at servicer og skabe salg rystede ringe i den danske detail handel.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Beskeder i denne tråd
Utroligt....Men sandt - af HG - 14-06-2013, 12:22 PM
Re: Utroligt....Men sandt - af T.Hansen - 14-06-2013, 01:10 PM
Re: Utroligt....Men sandt - af CT-Watches.dk - 14-06-2013, 01:29 PM
Re: Utroligt....Men sandt - af jkjaers - 14-06-2013, 01:34 PM
Re: Utroligt....Men sandt - af HG - 14-06-2013, 02:19 PM
Re: Utroligt....Men sandt - af Stensbjerg - 14-06-2013, 08:50 PM
Re: Utroligt....Men sandt - af HG - 14-06-2013, 09:19 PM
Re: Utroligt....Men sandt - af Stensbjerg - 14-06-2013, 09:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)