12-06-2013, 01:25 PM
Bolsjefarverne er bestemt heller ikke mig, seriøsiteten går fløjten IMHO. Jeg opfatter det som ren dekadence; Man skal have ekstremt mange penge for at ville vælge ét af disse eksemplarer - det er ligesom ikke et ur man bærer i alle situationer. Tror jeg ville have svært ved at blive taget seriøst i nogle sammenhænge med sådan et ur på armen.
Jeg er vældig ked af at se den retning IWC har valgt, poppet og flamboyant. Deres fine DNA er de ved at sælge for en slik. Det handler nu åbenbart om at flashe sit ur med stærke farver, slet ikke hvordan jeg forestiller mig et IWC - et ur som emmer af kvalitet og klasse og som har en tung historie funderet i funktionelle 'tool-ure'.
Mvh
Michael
Jeg er vældig ked af at se den retning IWC har valgt, poppet og flamboyant. Deres fine DNA er de ved at sælge for en slik. Det handler nu åbenbart om at flashe sit ur med stærke farver, slet ikke hvordan jeg forestiller mig et IWC - et ur som emmer af kvalitet og klasse og som har en tung historie funderet i funktionelle 'tool-ure'.
Mvh
Michael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)