15-06-2026, 05:59 PM
(05-06-2026, 09:51 AM)MTF Skrev: Jeg er lidt i tvivl om, hvem der er med i admin teamet herinde.
Men findes der en løsning på mit problem?
Eller findes der andre apps, som kan bruges til at uploade billeder?
Hej MTF
Jeg er admin herinde sammen med HG
Tapatalk har lidt sit eget liv, idet det i forbindelse med opdateringer af appen nogle gange ikke virker for dette forum - enten så man ikke kan logge ind og andre gange hvor billedupload af uforklarlige årsager ikke længere virker. Det har vi set med jævne mellemrum og der er desværre ikke så meget vi kan gøre herfra.
Oveni dette kører dette forum på et ældre "bulletin board" platform som vil være forbundet med ret store udgifter at skifte ud + det er meget tvivlsomt om vi ved en overgang til et mere nutidigt system, kan få hele den mængde gamle tråde, der rummer voldsomt stor viden hvis man søger i dem, med over på en ny platform.
Dette var også årsagen til at de tidligere ejere mere eller mindre tabte interessen og til at jeg og HG overtog forum, så det ikke bare skulle dø og alle tråde blot forsvinde ud i intetheden - men prisen er så at vi ikke rigtigt kan udvikle på forum, hvis det betyder at vi skal skifte platform.
Mht. billeder, så har jeg selv fundet ud af, at Flickr virker helt fint til det. Hvis du f.eks. går ind på et billede i flickr og vælger "share" og derefter vælger "BBcode" - så får du en kasse op med en kode, som du kan kopiere ind i teksten i en post herinde.
Du skal blot fjerne al tekst mv. efter det sidste [/img] i koden (altså alt der står til højre for den sidste ] i koden, så ender du med at få et fint billede op herinde som dette (havde ikke lige noget urrelateret

Når du vælger fil størrelse, så må du meget gerne sørge for at vælge "medium 800x553", så vi ikke bruger alt for meget serverplads.
Håber det kan hjælpe dig.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)