25-10-2025, 05:53 PM
Arghh !!
Jeg gad godt at få fingene, i et af de 60 års jubilæums versioner.
Den med power reserve og dato, er nok den "billigste"
Jeg gad godt at få fingene, i et af de 60 års jubilæums versioner.
Den med power reserve og dato, er nok den "billigste"
(25-10-2025, 09:41 AM)cfnissen Skrev: Fredag med smil på
Svært ikke at smile over fredagsuret. Reverso Chronographe Rétrograde fra 1996, lavet i 500 ex.
God artikel om Reverso gennem tiderne https://monochrome-watches.com/history-j...th-review/
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk



![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)