To ure på vej
#1
Har gået og købt lidt billige ure på auktioner som jeg vidste skulle have service og måske repareres.
Nu har jeg været hos min urmager med et par stykker og glæder mig til de kan afhentes i næste uge. Begge er med manuelt optræk og, tror jeg, fra 60-70’erne.
Så skal der bare findes nogle passene remme.



İmage
İmage
İmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
Svar


Beskeder i denne tråd
To ure på vej - af julle - 13-09-2025, 04:11 PM
RE: To ure på vej - af cfnissen - 15-09-2025, 07:17 AM
RE: To ure på vej - af Stensbjerg - 15-09-2025, 03:08 PM
To ure på vej - af julle - 15-09-2025, 05:06 PM
To ure på vej - af julle - 18-09-2025, 09:10 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)