13-09-2025, 04:11 PM
Har gået og købt lidt billige ure på auktioner som jeg vidste skulle have service og måske repareres.
Nu har jeg været hos min urmager med et par stykker og glæder mig til de kan afhentes i næste uge. Begge er med manuelt optræk og, tror jeg, fra 60-70’erne.
Så skal der bare findes nogle passene remme.





Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu har jeg været hos min urmager med et par stykker og glæder mig til de kan afhentes i næste uge. Begge er med manuelt optræk og, tror jeg, fra 60-70’erne.
Så skal der bare findes nogle passene remme.





Sent from my iPhone using Tapatalk


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)