08-08-2025, 06:58 PM
Skidt med pyjamasbukserne, bare vi kan se dit flotte guld Reverso !
(08-08-2025, 06:39 PM)cfnissen Skrev: Bestyrelsesmøde kræver et godt outfit.
Men når det er kl 2 om natten, så beholder jeg pyjamasbukserne på.
At vi så blev smidt ud (lang historie) gjorde det til to ‘firsts’. Første bestyrelsesmøde i pyjamas og første udsmidning fra bestyrelsesmøde.
Live and learn…
Uret holdt hele vejen. Helt tilfreds med det.
Claus


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)