Nyt eller brugt ur
Klassisk dilemma.

Argument _for_ at købe hos forhandler er dels oplevelsen, at du er urets første ejer OG muligheden for at bygge en relation, der kan skaffe dig invitationer til arrangementer og endda rejser. Det har jeg prøvet en del gange - det er ‘ekstraprisen” værd i mine øjne.

At købe lettere brugt har jeg også gjort mange gange. Lidt mindre frihed i udvalget og så udfordringen i at finde en sælger du er tryg ved. Jeg ville kigge ét sted, hvis jeg var dig, chrono.dk. Ikke alene som regel et godt udvalg, men også noget af den bedste service. Totalt i øjenhøjde, hvilket man ikke altid oplever hos forhandlerne (ingen nævnt, ingen glemt)

Er du lidt mere modig så er det klart chrono24 pgra udvalget. Men så er du også på egen hånd. De har en fin proces (sim jeg heldigvis ikke gåhar måttet bruge) hvis uret ikke svarer til forventningerne, men det er klart mere krævende end at gå ind i den rigtige butik.

Skriv endelig med spørgsmål. Det er en spændende proces. Og ja, der er fede Calatravaer…og en del overpyntet skrammel (i mine øjne).

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar

Beskeder i denne tråd
Nyt eller brugt ur - af Holstein - 02-08-2025, 04:00 PM
RE: Nyt eller brugt ur - af Stensbjerg - 04-08-2025, 08:43 AM
RE: Nyt eller brugt ur - af MTF - 04-08-2025, 08:17 PM
Nyt eller brugt ur - af cfnissen - 08-08-2025, 06:50 PM
RE: Nyt eller brugt ur - af Stensbjerg - 01-09-2025, 11:01 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)