02-06-2025, 06:55 PM
(02-06-2025, 01:56 PM)PHO Skrev:(02-06-2025, 01:19 PM)pbr Skrev: Hvordan ser billedet af Seiko ud på jeres skærm - jeg er helt chokeret over hvor dårlig billedkvaliteten er efter upload gennem Tapatalk !!! Billedet er taget med macrofunktionen på mit Leica Q og på min skærm før upload står det knivskarpt ........ herinde ser det jo ud som om det er taget med en gammel Nokia !!!![]()
Ja det kunne godt være lidt bedre Peter. Troede faktisk at du havde eksperimenteret lidt.
Ha ha ......... ja, hvis bare det var så vel - så kunne jeg bruge det som undskyldning
Nej, det er vist desværre Tapatalks billedupload, der er ødelagt fotoet. Og jeg har endda Tapatalk Pro :-/
Den eneste grund til at jeg har Tapatalk er for at kunne uploade billeder - hvis dette er resultatet bliver jeg nødt til at finde på noget andet.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)