Uropbevaring og vedligeholdelse
#12
Tak for svar drenge.

Jeg ville virkelig bare have det svært ved at tage et ur og smide det i en balje med vand.. Det føles forkert at nedsænke et dyrt objekt på den måde. Jeg tror jeg ville være paranoid ved tanken. Måske jeg kan samle mod hvis det er et dykkerur til 3-5000 kroner, men hvis jeg skulle gøre det med et grand seiko eller et rolex ville jeg være nervøs for om kronen nu er skruet ordentlig ind og pakningerne virker..
Svar


Beskeder i denne tråd
Uropbevaring og vedligeholdelse - af Telmomark - 01-06-2025, 09:45 AM
Uropbevaring og vedligeholdelse - af HG - 01-06-2025, 12:16 PM
Uropbevaring og vedligeholdelse - af HG - 01-06-2025, 04:22 PM
Uropbevaring og vedligeholdelse - af HG - 01-06-2025, 04:30 PM
Uropbevaring og vedligeholdelse - af HG - 01-06-2025, 04:32 PM
RE: Uropbevaring og vedligeholdelse - af MTF - 01-06-2025, 07:16 PM
RE: Uropbevaring og vedligeholdelse - af Telmomark - 02-06-2025, 05:34 PM
Uropbevaring og vedligeholdelse - af HG - 03-06-2025, 03:27 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)