19-12-2024, 05:17 PM
Mit egen datejust guld/stål 16233 er lige kommet til Klarlund og der var de meget grundige. De sagde at viserne hørte til en anden skive. Ikke guld skiven, som min har på, men vidst nok sort skive. Så 1.100 kr for nye visere. Får de gamle med igen. Så ja. De er måske også lige i overkanten, men tro mig. Swatchgroups Omega afdeling i Tyskland og måske nok også i Hellerup er virkelig helt ude med deres service krav.
[/quote]
Opdatering
Klarlund ringede lige og sagde at da de åbnet uret fik de ødelagt bagkasse og mellemkasse, (må være gevindet), da det åbentbart var temmeligt stramt. Så nu ryger det til service på fabrikken og får ny bagkasse og mellemkasse uden berenging fra min side. Jeg tænker mere på hvis en uautorizeret havde fået ødelagt gevindet. Så skulle man måske slås om der var fejl igevindet til at begynde med inden serive eller det skete under service.
[/quote]
Opdatering
Klarlund ringede lige og sagde at da de åbnet uret fik de ødelagt bagkasse og mellemkasse, (må være gevindet), da det åbentbart var temmeligt stramt. Så nu ryger det til service på fabrikken og får ny bagkasse og mellemkasse uden berenging fra min side. Jeg tænker mere på hvis en uautorizeret havde fået ødelagt gevindet. Så skulle man måske slås om der var fejl igevindet til at begynde med inden serive eller det skete under service.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)